لحظه های بی تو بودن...


a lone girl

نترس از هجوم قدم هایم، چیزی به جز تنهایی با من نیست...

رنگِ چشمای نجیبت

مثِ بختِ من سیاهه

قصه ی عشق منو تو

قصه ی پلنگ و ماهه

 

هرچی رفتم، نرسیدم

به تو و عشق خیالیت

نمی دونستم دروغه

همه ی حرفای واهیت

 

نبضِ تنهایی نمی زد

اگه تو با من می موندی

چی میشد اگه دوباره

این سکوتُ میشکوندی

 

لحظه های بی تو بودن

سنگی و ساکت و سردن

جمعه های نحسِ تقویم،

غروبامو دوره کردن

 

رنگِ این نگاهِ سُربی

به خدا برام غریبه ست

تویِ انعکاسِ چشمات،

جای من یک کسِ دیگه ست....

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

صبا دارابیان



نظرات شما عزیزان:

MAHDI TAK
ساعت14:47---29 بهمن 1391
سلام
ممنون که اومدی،بهم سر زدی و لینکم کردی
منم برای جبرانش باز اومدم،بهت سرزدم و لینکت کردم
ولی بازم بیا دوست دارم باهم رفت و امد اینترنتی داشته باشیم
به امید دیدار


MAHDI TAK
ساعت21:51---28 بهمن 1391
راس تی آدرسمو یادم رفت بزارم
www.eshg25.loxblog.com


MAHDI TAK
ساعت21:50---28 بهمن 1391
سلام
از اینکه به آسمون نوشته هام سر زدی ممنونم
وبلاگت برای شروع عالیه فقط اگه بتونی برای هر مطلب یه عکس مربوط به اون بذاری خیلی با حال تر میشه
دوباره بهم سر بزن و خوشحالم کن تا منم بتونم خوشحالت کنم
اگه عشقت کشید من لینک کن و خبرم کن که منم لینکت کنم
به امید دیدار



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 28 بهمن 1391برچسب:,ساعت 20:26 توسط Sara| |


Power By: LoxBlog.Com